Od 29 września do 1 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich trwały Targi Reklama360.
Nie zabrakło na nich również naszych uczniów. 1 października uczniowie klasy 4 technikum kształcącego w zawodzie technik organizacji reklamy odwiedzili je, dzięki czemu mogli zapoznać się z ofertą blisko 100 wystawców.
Wystawcy Reklamy360 mieli okazję do zaprezentowania się nie tylko w przestrzeni ekspozycyjnej, ale i przed szerszą publicznością. W ich ręce oddana została Arena360. Na scenie tej można było oglądać prezentacje z zakresu druku 3D, content marketingu, coachingu, nowych trendów w reklamie online czy nowoczesnych technologii w badaniach rynkowych, zaś wśród przedstawianych produktów znalazły się lasery gazowe, znakowarki laserowe czy systemy filtrujące powietrze z urządzeń laserowych i drukujących.
Młodzież miała okazję zobaczyć m.in.
- HBOT 3D – urządzenie do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybko wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii.
- 3DKreator Morion zachwycający fotorealistycznymi wydrukami, powstającymi w mgnieniu oka.
- Profesjonalne i nowatorskie systemy wystawiennicze MFrame do swobodnej aranżacji przestrzeni targowej, stoisk i wnętrz.
- Możliwości korzystania z banku zdjęć, wektorów, filmów wideo o plików prasowych.
- Zortrax M200 – drukarka 3D do prototypowania wirtualnych projektów do trójwymiarowej rzeczywistości, stosowana w projektowaniu elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych.
- Hyperbook – stacje robocze, notebooki, także dla graczy.
- Lasery gazowe, znakowarki laserowe i systemy filtrujące powietrze z urządzeń laserowych i drukujących.
- Możliwości multimedialnej drukarni on-line oraz zestaw do tworzenia drinków wraz z aplikacją.
To tylko niektóre produkty i usługi, zaprezentowane przez wystawców, które stanowiły obraz pokazujący, na jak różne potrzeby odbiorców odpowiada branża reklamowa.
Dzięki spacerowi po targach uczniowie mogli spotkać się i porozmawiać z:
- przedstawicielami producentów maszyn i materiałów do produkcji reklam,
- producentami i sprzedawcami materiałów reklamowych,
- dostawcami usług reklamowych,
- przedstawicielami agencji reklamowych i pracowni kreatywnych,
- drukarzami wielkiego i małego formatu,
- marketerami i specjalistami ds. promocji i reklamy.